FIRA JOC JOC

CAMPANYA DE COMUNICACIÓ ONLINE

La Fira del Joc de Tona és un dels esdeveniments relacionats amb el joc més importants de Catalunya. Des de fa 17 anys la Fira del Joc serveix per promocionar i crear networking dins el món del joc. Amb una assistència de més de 5000 visitants en un dia, aquesta fira acull activitats com jocs tradicionals i infantils, jocs de taula, jocs de rol, jocs en viu, mostres de botigues i editorials, artesania, màgia i espectacles en viu.
Aquest esdeveniment està en ple creixement, i en aquesta edició es considerava essencial poder aconseguir presència en línia, creant comunitat entorn a l’esdeveniment i realitzar una comunicació fluïda dins de les xarxes socials.
Per a la Fira del Joc hem realitzat una campanya a Facebook Ads amb l’objectiu d’aconseguir visibilitat i notorietat no solament a Tona i a la comarca d’Osona, sinó també entre el públic familiar i interessat en el món del joc de Barcelona i Girona.
Amb aquesta acció s’aconseguia d’una banda donar visibilitat i notorietat a la Fira del Joc i d’altra informar el públic objectiu sobre aquest esdeveniment.

  • Estudi de posicionament en línia
  • Creació del projecte de comunicació
  • Disseny de Pla de Màrqueting digital
  • Gestió de les Xarxes Socials i Cobertura de la Fira
  • Informe de rendiment i avaluació del Pla

Junts fem créixer la teva empresa